slide show
2010-09-25 / POSTED IN: Övrigt

EN MÅNAD KVAR! (+ fanprojekt)

Idag är det 25 september.
Om en månad är det 25 oktober.
Vilket betyder...?

ATT DET ÄR EN MÅNAD KVAR TILL SPEAK NOW SLÄPPS!



FANPROJEKT (LÄS GÄRNA IGENOM)
Eftersom Taylor inte kommer till Sverige förän November eller December (en norsk tjej på TaylorConnect hade fått svar från Skavlan) så har vi flera veckor på att planera inför hennes besök.

Vilka kan tänka sig att göra en litet fanprojekt till när hon kommer till oss som vi kan ge till henne? Jag och min syster hade börjat brainstorma lite om vad vi kan tänkas göra, men det gäller att flera kan vara med i projektet. Så främst vill jag fråga vilka som är intresserade (om någon inte har möjlighet att åka till Stockholm för att försöka träffa henne så kan ni ändå vara med) av ett fanprojekt som vi alla hjälper till med.

Jag vet att det är rätt tidigt att börja planera eftersom vi inte vet exakt när hon kommer, men om vi ska göra en fanprojekt är det nästan dags att sätta igång (beroende hur stort projekt vi vill göra).

Eftersom det är lördag idag (= flest besökare) så har jag ett förslag om en chattid idag på MSN. Om det inte fungerar idag (pga kort varsel eller för få intresserade) så får vi fundera på vad vi annars kan göra. Det är inte så kul om vi bara är exempelvis tre stycken som är intresserade. Men om det är några som är upptagna idag som vill vara med, så bara skicka en kommentar där ni skriver att ni är intresserade men upptagna! Det gör att jag får en översikt över hur många som kan tänka sig vara med.

Så just nu tänker jag väl bara högt, men det skulle vara enormt kul om vi blir ett gäng som planerar och gör ett fanprojekt som vi ger till henne!

Vad tycker ni? Låter det bra? :)

CHATTID IKVÄLL: KLOCKAN 20.00 --> | LÄGG TILL: TAYLORSWIFTSWEDEN@HOTMAIL.COM (skicka med ett meddelande att ni är intresserade av chatten) och så kommer jag starta en gruppdiskussion där vi alla kan prata med varandra!

Haha om det blir ett fiasko, så blir det väl det, men det är värt ett försökt. Men om ni vill ge Taylor något när hon kommer så är det en bra idé att vara med på chatten (eftersom ju fler vi blir - desto kreativare, större och bättre kan vi göra det!)


Update: Till er som vill vara med men är upptagna ikväll - skicka gärna ett mejl till mig så att jag har eran mejladress som jag sedan kan skicka information om vad vi chattade om. Tänk även att det kommer finnas mer chattider så småningom, utan den ikväll är mest där vi lägger fram idéer och pratar lite allmänt om hennes besök!
Postat av: Jon

Ååh, jag hade en idé för någon månad sen om vad jag skulle ge Taylor om jag fick träffa henne, men jag kommer inte ihåg vad det var! Vad jobbigt! xD



Hmm... Jag återkommer om jag kommer på det ^^

2010-09-25 @ 14:55:28
Postat av: :3

jag och mina kompisar har köpt ett halsband vi ska ge henne nån gång:P

2010-09-25 @ 15:01:14
Postat av: :3

och jag vill va med på projektet, fast hinner inte chatta ikväll.

2010-09-25 @ 15:02:51
Postat av: Erika

Om Taylor ska komma till Sverige så borde ni ta reda på vart hon ska vara och åka dit och vänta på henne och ge henne blommor eller något annat :) Vill du göra ett länkbyte med min blogg?

2010-09-25 @ 15:57:58
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: Felicia

jag är självklart på :)

2010-09-25 @ 16:13:10
Postat av: Adina

Åh, vad kul!!!:D

2010-09-25 @ 17:47:20
URL: http://erikzzonz.blogspot.com
Postat av: jessica bieber

ja vill vara med men är upptagen ikväll :(

2010-09-25 @ 18:10:36
Postat av: Tilda

2010-09-25 @ 18:25:04
Postat av: Tilda

Hej! Jag kommer vara med på chatten tror jag :)

2010-09-25 @ 18:25:54
Postat av: Jessica

ÅHH vad kul att hon kommer! Är det säkert?

2010-09-26 @ 18:56:15
Postat av: Andrea (TaylorSwiftSweden)

klart det är säkert att hon kommer :D

2010-09-26 @ 18:57:34
URL: http://taylorswiftsweden.blogg.se/



- Alla negativa, opassande eller som i någon form attackerar Taylor, TSS eller läsare tas omedelbart bort.
- Intresserad av länkbyten? Kontakta TSS via mejl: taylorswiftsweden@hotmail.com.
- Det här är ingen plats för ovårdat språk - vi har unga läsare.
- Vi stödjer heller inte diskriminering, påhopp eller hat mot övriga kändisar och personer.
- Vill du tipsa om någon nyhet du sett som vi missat? Släng iväg en kommentar!
- Kommentera inte med länkar till olagligt läckt musik, film eller liknande. De kommer tas bort.
- Från och med Juni 2012 kan vi svara på era kommentarer här på TSS. Om du har frågor angående Taylor kan du alltså lämna en kommentar på sidan eller mejla oss på taylorswiftsweden@hotmail.com.
- Taylor kan inte svara på kommentarer då detta inte är hennes officiella sida.
- Vi är fyra tjejer som kämpar med att hålla hemsidan uppdaterad för er. Vi är alla studenter och gör vårt bästa. Tiden räcker inte alltid till och vi ber om ursäkt om uppdateringen inte alltid är på topp. Vi hoppas ni har förstående över detta!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: